BN+

Fekk dekt saneringa likevel: Tommy Horpestad stussa då forsikringsselskapet ikkje ville betala for saneringa etter ringorm-utbrotet. Med hjelp frå Bondelaget fekk han Gjensidige til å snu. Foto: Sjur Håland


Tommy Horpestad reagerte på at forsikringa hans ikkje dekte saneringskostnadane etter ringorm-smitte i fjøset. Med draghjelp frå Bondelaget fekk han Gjensidige til å snu.


Jane Brit Sande


I juli 2020 oppdaga Live Horpestad, kona til bonde Tommy Horpestad, eit karakteristisk utslett på nokre av kyrne. Veterinær vart kontakta, og allereie neste dag var prøvane postlagde.


– Det gjekk jo som me frykta: fire av kring 100 dyr hadde ringorm. Framleis veit me ikkje korleis me fekk smitten inn i fjøset, seier Horpestad til Bondevennen.


Garden ligg på Horpestad i Klepp kommune på Jæren, der husdyrbruka ligg tett.


– Eg var streng med smitteslusa før, og er berre blitt strengare etter me fekk smitten. Me kjem til å gjere tiltak for å halde folk ute av fjøset, seier han.

VIL DU LESE DENNE OG ANDRE ARTIKLAR PÅ NETT?

KJØP DIGITALT ABONNEMENT, ELLER PRØV EI VEKE GRATIS

Abonnementet gir deg tilgang til alle Bondevennen sine artiklar på nett.

Allereie digital abonnent? Logg inn her

På grunn av endring i abonnementssystemet 25.10.23 må alle abonnenter sette nytt passord for å lese låste artikler på nettsiden. Vi beklager bryderiet.
Se veiledning for å bytte passord her.

Har du abonnement på papir er digital tilgang inkludert.
Send oss en epost på post@bondevennen.no for innloggingsdetaljer. 

Har du spørsmål angående abonnement?

Kontakt oss på telefon 51 88 72 61 eller send ein e-post til
post@bondevennen.no.

Stikkord denne saka: