Provosert: Bodil Fjelltveit, sauebonde og første nestleiar i Bondelaget meiner det er «heilt absurd» at Miljødirektoratet i sin ferske klimarapport føreslår å redusera inntaket av raudt kjøt. Arkivfoto: Sjur Håland