BN+

Det synlege landbruket: Dyr på beite gir forbrukaren eit positivt inntrykk av husdyrproduksjonen. Ein faktor som ikkje må undervurderast, seier Ola Nafstad. Illustrasjonsfoto.


Forbrukarane har tradisjonelt hatt stor tillit til at norske bønder tek vare på dyra sine. Ola Nafstad meiner det er mykje som tyder på at me er inne i ei brytingstid.


Liv Kristin Sola


– Undersøkingar frå Matprat viser at tal på forbrukarar som vel norsk fordi det er norsk, ser ut til å gå noko ned, men forventning om krav til dyrevelferd aukar, seier Nafstad, fagdirektør husdyr i Animalia, til Bondevennen.


Forbrukarane baserer sine etiske val på avgrensa og i somme tilfelle feil informasjon. Det kjem fram i nyare undersøkingar. Eigne kjensler ser ut til å vera viktigare enn kva næringa vurderer som best for dyret.

VIL DU LESE DENNE OG ANDRE ARTIKLAR PÅ NETT?

KJØP DIGITALT ABONNEMENT, ELLER PRØV EI VEKE GRATIS

Abonnementet gir deg tilgang til alle Bondevennen sine artiklar på nett.

Allereie digital abonnent? Logg inn her

På grunn av endring i abonnementssystemet 25.10.23 må alle abonnenter sette nytt passord for å lese låste artikler på nettsiden. Vi beklager bryderiet.
Se veiledning for å bytte passord her.

Har du abonnement på papir er digital tilgang inkludert.
Send oss en epost på post@bondevennen.no for innloggingsdetaljer. 

Har du spørsmål angående abonnement?

Kontakt oss på telefon 51 88 72 61 eller send ein e-post til
post@bondevennen.no.

Stikkord denne saka: ,