
Tine planlegg brunost-oppsving både her til lands og i Korea, med ambisjon om å sikre næringsgrunnlaget for dei norske geitebøndene i framtida.
Anne Rivenes, frilansjournalist
Under Geitedagane 2017 lova Tine auka satsing på ost. Men korleis har det eigentleg gått?
Johnny Ødegård, konserndirektør for rådgjeving og medlemsservice, politikk og samfunnskontakt i Tine, svarar Bondevennen i ein e-post.
«I 2018 vedtok Tine ei omfattande utbygging av meieriet på Storsteinnes i Troms. Eit splitter nytt ysteri vil stå klart neste år. Ein viktig grunn for investeringa er å sikre mottak og bruk av geitemjølk i åra framover. Når det nye meieriet står klart, har me eit endå betre utgangspunkt for å styrke innovasjons- og produktutvikling basert på geitemjølk.»
Logg inn for å lese
KJØP DIGITALT ABONNEMENT, ELLER PRØV EI VEKE GRATIS
Abonnementet gir deg tilgang til alle Bondevennen sine artiklar på nett.
Allereie digital abonnent? Logg inn her
Har du abonnement på papir er digital tilgang inkludert.
Send oss en epost på post@bondevennen.no for innloggingsdetaljer.
Har du spørsmål angående abonnement?
Kontakt oss på telefon 51 88 72 61 eller send ein e-post til
post@bondevennen.no.