BN+

Tine planlegg brunost-oppsving både her til lands og i Korea, med ambisjon om å sikre næringsgrunnlaget for dei norske geitebøndene i framtida.

Anne Rivenes, frilansjournalist
Under Geitedagane 2017 lova Tine auka satsing på ost. Men korleis har det eigentleg gått?
Johnny Ødegård, konserndirektør for rådgjeving og medlemsservice, politikk og samfunnskontakt i Tine, svarar Bondevennen i ein e-post.
«I 2018 vedtok Tine ei omfattande utbygging av meieriet på Storsteinnes i Troms. Eit splitter nytt ysteri vil stå klart neste år. Ein viktig grunn for investeringa er å sikre mottak og bruk av geitemjølk i åra framover. Når det nye meieriet står klart, har me eit endå betre utgangspunkt for å styrke innovasjons- og produktutvikling basert på geitemjølk.»

VIL DU LESE DENNE OG ANDRE ARTIKLAR PÅ NETT?

LES BONDEVENNEN DIGITALT

Abonnementet gir deg tilgang til alle Bondevennen sine artiklar på nett.
Logg inn med brukarnamn og passord.

Allereie digital abonnent? Logg inn her

Ikkje ennå abonnent? Prøv Bondevennen ei veke gratis her!

Er du abonnent på papir og ønsker digital tilgang?
Send oss en epost på post@bondevennen.no

Har du spørsmål angående abonnement?

Kontakt oss på telefon 51 88 72 61 eller send ein e-post til
post@bondevennen.no.

Stikkord denne saka: ,